PDA

Επιστροφή στο Forum : εροτιση για αγονιστικες πινακιδες


Καραμιχάλης Βασίλης
05-08-09, 23:16
προσπαθω να μαθω αν μπορω να βγαλω πινακιδες ιστορικες ι αγονιστικες ι ελπα εθεα ι κατι τετιο για το σταρλετ μου..
ειναι μοντελο του 81 διπορτο με 1500cc μοτερ (στιν αδια 997cc) 5αρι σασμαν κ 3ιλομενα ολα απο το εσοτερικο
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ οπιος γνοριζει κατι ας πει αμεσος γιατι ετσι οπος κανατε τα τελοι κικλοφοριας κτλπ πεζει να αναγκαστω να αποχοριστο το πεχνιδακι μου!!!!!!

seliniotis_sr
05-08-09, 23:23
Ας πεί κάποιος που ξέρει γτ νομίζω ότι όλους μας μας νοιάζει......ΚΑι εγώ έλεγα για ιστορικό απο του χρόνου..!!

Καραμιχάλης Βασίλης
05-08-09, 23:29
πεδια πρεπει ολοι οσοι γνοριζουν κατι να βοιθισουν γτ νμιζο πολα ατομα 8α ινε στιν ιδια ι σε παρομια θεση!!!

Σέρμπης Κώστας
06-08-09, 12:25
πρεπει να ειναι ομολογκε το αμαξι για να βγαλει πινακιδες αγωνιστικες
αν θες να βγαλεις ιστορικες πρεπει να ειναι στην εργοστασιακη κατασταση του τη στιγμη που θα περασει απο τον ελεγχο αυτον
οπως καταλαβαινεις δεν ειναι το ιδιο το να βγαλεις ιστορικες η αγωνιστικες
πχ τα ιστορικα που τρεχουν σε αγωνες δεν ειναι τα ιδια με τα ιστορικα που βλεπεις τις κυριακες στο δρομο
επομενως πρεπει να διαλεξεις τι θελεις ακριβως

Καραμιχάλης Βασίλης
06-08-09, 13:40
βασικα αφτο που με ενδιαφερι ινε μπας και καταφερο να γλιτοσο τα 350 ευρο τελοι κλικλοφοριασ και αλα αναλογα ε3οδα.....

andreas_e30!
06-08-09, 16:59
μπειτε εδω http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=27588&sid=d2f3b68aca82e7be2f6b30b71b2132a7 βεβαια μην γραψετε τιποτα για drift γιατι υπαρχουν καποιοι μαΛ@κ3ς που κραζουν!!!γενικα ψαχτε τ site αλλα καλυτερα να παρετε τηλ στην ελπα φιλπα και τ σχετικα!!!!

Σέρμπης Κώστας
06-08-09, 19:00
φιλε μου αν ειναι να βγαλεις πινακιδες τετοιες για να γλυτωσεις τα λεφτα,τοτε το σταρλετακι σου θα βγαινει στο δρομο μονο κυριακες και αμα κανεις την παραμικρη μαλακια στο δρομο με τετοιες πινακιδες καποια στιγμη θα τη φας αρκετα καλα..
αλλωστε γιατι βιαζεσαι?δεν ειναι ακομη σιγουρο,δεν εχει επικυρωθει κατι για το θεμα αυτο!

andreas_e30!
06-08-09, 19:38
φιλε μου αν ειναι να βγαλεις πινακιδες τετοιες για να γλυτωσεις τα λεφτα,τοτε το σταρλετακι σου θα βγαινει στο δρομο μονο κυριακες και αμα κανεις την παραμικρη μαλακια στο δρομο με τετοιες πινακιδες καποια στιγμη θα τη φας αρκετα καλα..
αλλωστε γιατι βιαζεσαι?δεν ειναι ακομη σιγουρο,δεν εχει επικυρωθει κατι για το θεμα αυτο!

αυτο για τις κυριακες δεν ισχυει μπορεις να τ κυκλοφορεις κανονικα και καλα για τ χιλιομετρα τησ συντηρησης ποτε βραδυ ομως!υπαρχουν πολλα παραθυρα ακομα και αν τ αμαξι ειναι πειραγμενο με αλλο μοτερ και τ σχετικα βεβαια υπαρχουν και βλακες οι οποιοι εχουν και αυτοι τετοιες πινακιδες και τσιτωνουν οταν βλεπουν ιστορικα με φιμε και με εξατμησεις ζαντες και τ σχετικα και τους δινουν στεγνα!!!!!διαβαστε στ site ειναι πιο αναλυτικα!το πιο ευκολο για μας ειναι τινακιδες ΕΟΟΕ!

christos te71
06-08-09, 19:54
παιδια για τις εοοε που λεει ο ανδρεας,ρωτησα καποιον που τις ειχε κ μου ειπε πρεπει να ειναι 30ετιας.........!βλεπω να πληρωνω κανα χιλιαρικο μονο σε σηματα.

andreas_e30!
06-08-09, 20:11
εγω ξερω οτι μεχρι τωρα ειναι 25αετια και απο τ 2010 και μετα θα γινει 30ετια!εχω δει τ σταρλετ τ τσιφετακη με πινακιδες εοοε!

christos te71
06-08-09, 20:36
απο φετος το ειχαν κανει 30ετιας.κ ο τσιφετακης μου το ειχε πει κ ενας με μια bmw που κατεβαινει ασπροπυργο με τετοιες.δυστυχως.....http://www.driftclub.gr/driforum/images/icons/icon6.gif

KOSTAS_KE35
07-08-09, 09:21
τη ειναι οι πινακιδες εοοε?

andreas_e30!
07-08-09, 12:38
απο φετος το ειχαν κανει 30ετιας.κ ο τσιφετακης μου το ειχε πει κ ενας με μια bmw που κατεβαινει ασπροπυργο με τετοιες.δυστυχως.....http://www.driftclub.gr/driforum/images/icons/icon6.gif

οχι ρε φιλε σοβαρα???εμενα αλλα μ παν!!

johnD
07-08-09, 12:46
οχι ρε φιλε σοβαρα???εμενα αλλα μ παν!!

δεν πειράζει πεδια...

για το εσκορτ που ακριβώς 30 ετίας ειναι ότι πρέπει...:p

πως τις βγάζουμε αυτές/.

τι χαρτιά χρειάζονται και προπάντων τι λεφτά//..

andreas_e30!
07-08-09, 13:14
αναλογα ποιες θες!


ΦΙΛΠΑ: Φτιάχνεις το αμάξι ΜΑΜΑ, ξυλώνεις όλα τα εξτρα και τους το πας. Μόλις πάρεις πινακίδες πιστοποιητικά κτλ, ξαναβάζεις τα πάντα πάνω και βουρ. Βέβαια τότε μπορεί να σε δώσουνε, αλλά το ρισκάρεις.
(Το χει κάνει φίλος μου με BMW 1800, αλλά είναι μεγάλος "παίχτης" στην ΛΕΚΑΜ με πολλές άκρες. )

ΕΛΠΑ: Φτιάχνεις το αμάξι κανονικό αγωνιστικό, με τις προδιαγραφές της εποχής, το παιρνάνε έλεγχο (λέμε τώρα) και παίρνεις τις πινακίδες.
Πιθανότατα σε driftdays να μην έχεις κανένα πρόβλημα, αλλά στο δρόμο βράδυ δε βγαίνεις. Εκτός αν έχεις άκρες βέβαια. Επίσης μπορείς να κάνεις ότι και στη ΦΙΛΠΑ.

ΕΟΟΕ: Κανονικά είναι στα δικαστήρια και θεωρητικά δε μπορεί να εκδόσει πινακίδες. Όμως έχει κάνει κάποια κόλπα και εκδίδει όσες θέλει.(Αυτά θα τα πούμε άλλη φορά όμως). Εκεί είναι μπάλτε σκύλια αλλέστε (πολύ χειρότερα από τις άλλες δύο) και μπορεί να δώσουν πινακίδες στο KADETT του 1984 που έχω στο χωράφι παρατημένο... :. Πιθανότατα δε θα χρειαστεί να αλλάξεις τίποτα, ή έστω θα τα βρείτε.
Εγώ στη θέση σου εκεί θα πήγαινα.

Πάντως ότι και να βάλεις πρόσεχε μην προκάλεις γιατί υπάρχουν πολλοί καλοθελητές. Στην πίστα δε θα χεις θέμα, αλλά νύχτα καλύτερα να το ξεχάσεις. Επίσης πλατείες με Ι.Ο. δεν είναι και ότι πιο έξυπνο!

αυτα μου τα πε ο pro_crossaro!αν θες κατι ακομα ρωτα τον!

johnD
07-08-09, 13:30
έλεγα για τις ΟΕΕΕ..
το λέω αυτό γιατι όπως αναφέρθηκε βγαίνουν εύκολα χωρίς πολλά τραβαλα..
και εδώ που είμαι δεν νομίζω να χω πρόβλημα..αρκεί να τις έχω..και με τα κατάλληλα χαρτιά να μπορέσω να ψαρώσω κανέναν .. και παν απόλα να μην πληρώνω τέλη.


υ.γ. μάλλον κακοθελητές ήθελες να γράψεις..

4A-GZE
07-08-09, 13:39
αν έχει κάποιος άκρη για τις ΕΟΟΕ ενδιαφέρομαι... άμεσα..
ας μου στείλει ενα π.μ. ότι γνωρίζει τελοσπάντων...

johnD
07-08-09, 14:15
οχι π.μ. ..
ας τα γράψει καλύτερα εδώ για να μάθουμε όλλοι τι γγίνεται..

christos te71
07-08-09, 20:07
η ελπα πρεπει να ειναι απο 81' κ κατω(πηρα εγω ο ιδιος τηλ),για τις εοοε πρεπει να ειναι 30ετιας.το κανανε απο φετος αυτο.

sotiris
09-08-09, 12:46
εμενα π η καροτσα ειναι 1984 αλλα εισαγωγης μ αδεια 1998 τ ξεχναω,εεε??

4A-GZE
09-08-09, 14:11
εμενα π η καροτσα ειναι 1984 αλλα εισαγωγης μ αδεια 1998 τ ξεχναω,εεε??

πλάκα μου κάνεις???? αλήθεια? χαχαχα καλά εσυ τον ηπιες άσχημα ομως...χαχαχαχ

christos te71
09-08-09, 16:20
εσενα σωτηρη δεν θα σου ερθει κ αυξημενα τελη!!!!!!!!!!

christos te71
09-08-09, 16:36
καποιος που να ξερει για τις φιλπα?κατι?

pro_crossaro
13-08-09, 16:07
Παιδιά για να μην μπερδευόμαστε και να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα!

Η ιστορία έχει ως εξής. Οι πινακίδες ιστωρικών οχημάτων (ανεξαρτήτως λέσχης) δημιουργήθηκαν για να μην χαθούν τα ΠΑΛΙΑ αυτοκίνητα λόγω τεκμηρίων και φορολογίας. Οι παλιοί θα ξέρουν ότι κάποτε αυτοκίνητα πάνω από 1800κε ήταν όνειρο θερινής νυχτός για του "κοινούς" ανθρώπους. Για αυτό το λόγο οι κύριοι της ΦΙΛΠΑ καταφέρανε (δεν ξέρω όλα τα ιστορικά στοιχεία και όλες τις διαδικασίες) να περαστεί ένα διάταγμα που επέτρεπε την έκδοση πινακίδων για ιστορικά οχήματα. Όμως αυτά συνήθως ήταν αυτοκίνητα προπολεμικά, ή έστω μέχρι και της δεκαετίας του '50. Όπως καταλαβαίνετε με τέτοια οχήματα άντε το γύρω του τετραγώνου να έκανες. Οπότε στο διάταγμα αναφέρει ότι με χρήση αυτών των πινακίδων έχεις διακαίωμα να το κινήσης για εκδηλώσεις, απο και προς το συνεργείο και τέλος κάποια χιλιόμετρα συντήρησης. Αυτό το αφήσανε ανοιχτό μιας και όπως είπαμε κανείς δε χρησιμοποιούσε αυτά τα αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση, οπότε δεν υπήρχαν παρεξηγήσεις.

Τότε αυτοκίνητα όπως GTV , TA22 και λοιπά "κοινά" τότε αυτοκίνητα δεν γινόντουσταν δεχτά. Οπότε κανείς δεν είχε πρόβλημα. Όμως κάποια στιγμή ακόμα και αυτά φτάσανε την 25ετία οπότε μπορούσαν να θεωρηθούν "αντίκες". Το παρασκήνιο δεν το γνωρίζω αλλά σε γενικές γραμμές και από πηγές μέσα από τα λινκ που πόσταρε ο Ανδρέας, κάπου εκεί δημιουργήθηκε και η ΕΟΟΕ, η οποία δεχότανε και πιο "κοινά" αυτοκίνητα όπως τα FORD TAUNUS κα. Γενικά έχουν παιχτεί πολλά γεγονότα και υπάρχει πολύ παρασκήνιο γύρω από τις λέσχες και τους φορείς που βρίσκονται από πίσω. Ευτυχώς είμαι πολύ μικρός για να τα χω ζήσει και να σας πω δε με ενδιαφέρουν κιόλας. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το εξής.

Αυτές τι πινακίδες (από τους τρεις φορείς) τις παίρνουν θεωρητικά μόνο αυτοκίνητα πλήρως εργοαστασιακά ή έστω με βελτιώσεις εποχής και ομολογκαρισιόν(δε ξέρω άμα το γράφω σωστά) εποχής. Όλα τα άλλα δεν είναι ιστορικά οχήματα και δεν τις δικαιούνται. Παρόλα αυτά, και επειδή από ένα χόμπι για λίγους (και δυνατούς παίχτες) έχει εξελιχθεί σε μια ασχολία και για τον απλό κόσμο, όλες οι λέσχε έχουν βάλει νερό στο κρασί τους και δίνουν πινακίδες χωρίς να γίνεται ο σωστός έλεγχος (δε γίνεται ένα άτομο να γνωρίζει όλα τα παλιά αυτοκίνητα κια τα χαρακτηριστικά τους, και φυσικά δεν γίνετε να ταξιδεύουν ανά την Ελλάδα...) και φυσικά μερικές φορές ηθελημένα να παραβλέπουν πολλά "ιστορικά φάουλ".

Βέβαια αυτά τα οχήματα παίρνουν κλασεις από το τέλος (που δημιουργήθηκαν με τη διακαιολογία να μη χαθεί κάποιο "ιστορικό όχημα" έστω και λάθος ώστα να επανέρθει στην αρχική του μορφή αργότερα) και γενικά τα δέχονται κυρίως για εισπραχτικούς λόγους.


Όπως και να χει στον χώρο αυτό υπάρχουν πολλοί που σκίζονται να χουν το αμάξι τους "αυθεντικό" και που έχουν πληρώσει πάρα πολλά για αυτό και θεωρούν απλά ντροπή αυτοκίνητα της δεκαετίας του '80 (κυρίως μετά του "85 που οι ιδιοκτήτες τους προκαλλούν και στη χρήση των αυτοκινήτων τους) καθώς και αυτοκίνητα που ουδεμία σχέση έχουν με το εργοστάσιο. Αυτοί είναι οι καλοθελητές. Και δεν το κάνουν μόνο για αυτό. Αλλά και γιατί θέλουν να προστατέψουν αυτό που αγαπάνε. Τι θέλω να πω? Το εξής. Κάποια στιγμή το κράτος θα αντιληφθεί τα κέρδη που χάνει (αν και αυτό το γνωρίζει ήδη) και θα πάψει να σκέφτεται τα κεφάλια που βρίσκονται στις λέσχες (τα μεγάλα) και θα χάσουμε το προνόμιο των πινακίδων αυτών. Για αυτό είναι αρκετά εχθρικοί αυτόν τον καιρό. Και για να μη κρύβωμαι πίσω από το δάχτυλό μου και εγώ έχω κράξει αυτοκίνητα και ιδιοκτήτες που δε θα πρεπε να χανε αυτά τα "προνόμια".

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ

Συμβουλεύω. Πάρτε τηλ στους φορείς που εκδίδουν πινακίδες (Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, ΕΟΟΕ, ΕΛΠΑ) και ρωτήστε τι χρειάζεται και πόσο στοιχίζει. Φυσικά δε θα τους πείτε για starlet του 84, αλλά για κάτι παλιότερο. Μετά και αφού αποφασίσετε που θέλετε να πάτε (θεωρώ την ΕΟΟΕ πιο ελαστική γενικά) θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αρκετή διπλωματία. Φυσικά δε θα υποστηρίξετε ότι '" φιλαράκι θέλω πινακίδες για να κάνω ντριφτ" , αλλά θα θελα να βγάλω πινακίδες γιατί είμαι συναισθηματικά δεμένος με αυτό το όχημα και με τα νέα μέτρα δε μπορώ να αντέξω τη συντήρηση του...κτλ". Έτσι πιθανών να μην έχετε πρόβλημα. Φυσικά οποιοδήποτε κονέ βοηθάει.

Επίσης από φέτος νομίζω είναι 30ετία. Αλλά δε ξέρω τι γίνετε με εξαιρέσει κτλ.

Πάντως μην τους κρίνετε επειδή είναι εχθρικοί. Είναι σαν να έρχετε κάποιος και να καταστρέφει την αλάνα που κάνετε ντριφτ. Μόνο που στην περίπτωση τους, η πλειοψηφία τουλάχιστον, δε θα μπορέσει να βρει άλλη "αλάνα" για να παίξει. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε.

pro_crossaro
13-08-09, 16:18
εμενα π η καροτσα ειναι 1984 αλλα εισαγωγης μ αδεια 1998 τ ξεχναω,εεε??


Βασικά δε μετράει η άδεια κυκλοφορίας, αλλά ο αριθμός πλαισίου.
Βέβαια πιθανότατα θα πρέπει εσύ να κάνεις την έρευνα για να δεις σε πια χρονιά αντιστοιχεί ο αριθμός πλαισίου...


Κάτι ακόμα. Παιδιά μιλάμε για περίπου με 150-200 Ε παραπάνω το χρόνο. Δεν είναι και τόσο μεγάλο ποσό για να πάψεις να χρησιμοποιείς το αμάξι σου όποτε γουστάρεις.
Άσε που καλύτερα να μη σε πιάσουν για επείδηξη οδηγικών ικανοτήτων με πινακίδες ιστορικού οχήματος...

paulo6sousa
13-08-09, 18:27
Συμφωνώ απόλυτα.Όσο παλιό και να είναι το αυτοκίνητο το περισσότερο που θα δώσει κάποιος είναι 150 ευρώ παραπάνω στα τέλη κυκλοφορίας.Αν είναι πριν το 1995 δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στο δακτύλιο.Δεν είναι τόσο φοβερά τα πράγματα.

Καραμιχάλης Βασίλης
13-08-09, 23:41
οποτε θα πλιροσουμε τα τελοι ..... γαμο τα ιπουργια τους....

pro_crossaro
14-08-09, 10:41
Συμφωνώ απόλυτα.Όσο παλιό και να είναι το αυτοκίνητο το περισσότερο που θα δώσει κάποιος είναι 150 ευρώ παραπάνω στα τέλη κυκλοφορίας.Αν είναι πριν το 1995 δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στο δακτύλιο.Δεν είναι τόσο φοβερά τα πράγματα.

Βασικά επειδή είναι λίγο παράνομο να μη σου επιτρέπουν εντελώς την πρόσβαση στο κέντρο της πόλης σου και επειδή οι μυνήσεις θα πέφτανε βουνό, απλά για τα παλιά θα ισχύει το καθεστώς που ισχύει τώρα (μονά-ζυγά) και για τα νέα θα είναι ελεύθερη η πρόσβαση καθημερινά.:D
Αν και υπάρχει ένα θέμα με αυτό. Σύμφωνα με κάποιους συγκινιολόγους (sorry για τα ορθογραφικά) αυτό είναι αδύνατο γιατί δε θα μπορεί να κινηθεί τίποτα.

Οπότε τα πράγματα είναι απλά. 150Ε παραπάνω και όλα είναι οκ. Και μπορείς να κυκλοφορείς καθημερινά, και να κάνεις τα παντιλίκια σου ελεύθερα και δίχως να σε κοιτάνε με μισό μάτι.

seliniotis_sr
14-08-09, 12:45
Όπως ρώτησαν και παραπάνω,Με τις ΕΟΟΕ τι μπορείς να κάνεις..;Κυκλοφορείς..;

pro_crossaro
14-08-09, 14:19
Για όλες ισχύει το ίδιο.
Δεν κυκλοφορείς.
Τουλάχιστον όχι νόμιμα.
Εκτός αν κάθε μέρα πας στον μηχανικό σου...:lol:

rallyboy
26-08-09, 10:01
Για να βγάλει κάποιος Ι.Ο. πινακίδες θα πρέπει το αμάξι να είναι κοντά 30 χρόνων. Αν είναι π.χ. 28 λέμε πάλι "μπορεί" να σου βγάλουν απλά το αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει μέρος στο πρωτάθλημα ιστορικών. Τρέχει αλλά δεν το βαθμολογούν στο πρωτάθλημα.

Οι Ι.Ο. πινακίδες χωρίζονται σε δυο κατηγορίες:

A. REGULARITY
Β. SPORTING

Για την Α κατηγορία το αυτοκίνητο θα πρέπει να ήταν όπως το έβγαλε ο κατασκευαστής. Να μην λείπει τίποτα από εσωτερικό, να μην έχει bodykit, να υπάρχουν όργανα της μάνας του κλπ. Δηλαδή να ήταν όπως το αγοράστηκε πρώτη φορά! Σε αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να έχεις πχ bucket, rollbar klp ούτε βελτιώσεις στα μηχανικά. Οπότε άκυρη για DRIFT.

Για την κατηγορία Β το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι φτιαγμένο σύμφωνα με την Homologation. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει Rollbar, bucket, ζώνες και όλα τα συστήματα ασφαλείας που δίνει η κάθε homologation του κάθε αυτοκινήτου. Οι βελτιώσεις είναι περιορισμένες και κάθε αλλαγή πρέπει να δηλώνεται. Επίσης τα sporting βγάζουν και HTP (HISTORIC TECHNICAL PASSPORT) το οποίο πιστοποιεί επίσημα η FIBA ότι το αυτοκίνητο είναι αγωνιστικό.


ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ

Ελπίζω να βοήθησα λίγο για το θέμα ιστορικών πινακίδων...

pro_crossaro
27-08-09, 10:13
Nα σημειώσω ότι τουλάχιστον στην ΕΛΠΑ έμαθα ότι γίνεται επανέλεγχος κάθε χρόνο, και πιθανών και στις άλλες λέσχες το ίδιο. Οπότε είναι δύσκολο να βγάλετε πινακίδες και μετά να γίνουν οι απαραίτητες μετατροπές.

andreasf20c
27-08-09, 12:56
Εκτος απο την ΕΛΠΑ υπαρχουν και αλλες λεσχες...
Με τον Ε.Ο.Ε.Ε ξερει κανεις τι παιζει???

andreas_e30!
27-08-09, 13:07
και ο ΕΟΟΕ σαν τις αλλες ειναι μονο που ειναι πιο ελαστικος !!!δινει πιο ευκολα πινακιδες σε παλια αυτοκινητα ακομα και αν δεν ειναι τελειως γνησια αν και ειναι στ δικαστηρια τωραν εχει τροπο να δωσει!αλλα και παλι καλυτερα να παρεις τηλεφωνο και ν σ πουν ακριβως!

pro_crossaro
27-08-09, 14:08
Θεωρητικά για όλες ισχύουν οι ίδιοι περιορισμοί.
Όντως η ΕΟΟΕ ήταν η πιο ελαστικά λέσχη.
Ρε παιδιά πάρτε τηλ στις λέσχες και θα δείτε τι μπορείτε και τι δε μπορείτε να κάνετε.

Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ
http://www.filpafederation.gr/contact.php

ΕΛΠΑ
http://www.elpa.gr/sub10.asp

ΕΟΟΕ
http://www.eooe.gr/indexGr.html#

Τηλέφωνο και ρωτάτε.:wink: