PDA

Επιστροφή στο Forum : Project:μεταποίηση ψαλιδιών για extra Camber


turbanthropos
14-09-08, 16:43
Λόγο του 85% μπλοκέ+του βάρους του volvo,αρκετές φορές με έχει αιφνιδιάσει υποστρέφοντας....
Επειδή τα top mounts είναι ρυθμιζόμενα από το εργοστάσιο,έδωσα όση camper μπορεί να πάρει.Με τα φαρδιά ελατήρια είχε -1.1ο και με τα coilovers που φοράει τώρα,-1.2ο αλλά απαιτείται περίσσότερη-οι Σουηδοί που τα τρέχουν σε πίστα (grip+drift) δίδουν από -2 έως και -3.2

Αποκλείοντας την λύση πρόσθετων top mounts με περισσότερο εύρος ρυθμίσεων(διότι έχει πολή δουλειά για να βγούν τα ήδη υπάρχοντα και να μεταποιηθούν τα καινούρια) λέω να μεταποιείσω τα ψαλίδια...
Έτσι κι αλλιώς,έχω 4 ψαλίδια,οπότε και στραβή να γίνει,δεν θα πονέσει :)
παραθέτω φωτό από το ψαλίδι και από το στέλεχος του γονάτου που βιδώνει μέσα στο ψαλίδι:

εδώ το στέλεχος του γονάτου:
http://img144.imageshack.us/img144/5977/059wl5.jpg

και 3 φωτό από το ψαλίδι:
http://img356.imageshack.us/img356/4537/77615562wc7.jpg
http://img356.imageshack.us/img356/2176/81768531ct6.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/1913/40218044qg5.jpg

σκέφτηκα το εξής:
Να κολλήσω μια πλάκα στο ψαλίδι,ώστε να βγαίνει 2-3cm πιο έξω-ουσιαστικά μακραίνει το ψαλίδι,το στέλεχος του γονάτου θα πιάνει πιο έξω και θα αλλάξει η γωνία του.

Θα γίνουν νέες τρύπες-οι 2 που είναι μπροστά θα γίνουν πάνω στο νέο κομμάτι που θα προστεθεί και η πίσω πάνω στο ψαλίδι.
http://img299.imageshack.us/img299/7427/45480494vl1.png
http://img58.imageshack.us/img58/3703/64624347as2.png

Απ'ότι είδα,και του Τούντα έτσι είναι,αλλά το έχει με ρυθμιζόμενο μήκος ψαλιδιών...
Στο δικό μου,με ενδιαφέρει να δώσω μαι ρύθμιση στατικού κάμπερ κοντά στις -2ο και μετά από τα top mounts ρυθμίζω περεταίρω...
Τι λέτε?

nassos
14-09-08, 20:22
GO AHEAD!! καλη συνεχεια...

ΑΚΗΣ*ΑΕ86
14-09-08, 23:51
οταν μιλαει ο τουρμπανθρωπος και ο νασσος αυτη τη γλωσσα εγω μενω........

παντως ειναι ενας τροπος να μαθεις :wink:

GIZMO
15-09-08, 00:36
GO AHEAD!! καλη συνεχεια...νασσο τι λεγαμε χτες; γεια σου ρε turbanthrope... :lol: :lol: :lol:

nassos
15-09-08, 00:54
GO AHEAD!! καλη συνεχεια...νασσο τι λεγαμε χτες; γεια σου ρε turbanthrope... :lol: :lol: :lol: να τα κοντινουμε οχι να τα μακρινουμε...

turbanthropos
15-09-08, 01:07
Νάσσο με μπέρδεψες τώρα!
Να κοντίνετε του Lada ή τα δικά μου πρέπει να κοντίνουν για να αυξηθεί η κάμπερ?

nassos
15-09-08, 01:20
Νάσσο με μπέρδεψες τώρα!
Να κοντίνετε του Lada ή τα δικά μου πρέπει να κοντίνουν για να αυξηθεί η κάμπερ?ειναι ασχετο το ενα με το αλλο ο σακησ θελει να κανει τα ψαλιδια να εχουν το ιδιο μικοσ κοντενοντασ το κατω απο την βαση προσ τα εχο για να γινου ισομεγεθη και να εξαλιψει το bumpsterring επειδη θελει να βαλει κρεμαριερα. οχι για αλαξει το ψαμπερ. στην ουσια να βγαλει την βαση των κατω ψαλιδιων ποιο εξω ετσι να κοντινει το κατο ψαλιδη απο την βαση του

turbanthropos
15-09-08, 01:24
κατάλαβα :wink:
Νάσσο,για βοήθα αν μπορείς ρε συ...
Πόσα cm να μετακινήσω προς τα έξω το γόνατο σε σχέση με την τωρινή θέση?2-3cm ή να υπολογίσω παραπάνω πχ 4cm?

nassos
15-09-08, 01:57
κατάλαβα :wink:
Νάσσο,για βοήθα αν μπορείς ρε συ...
Πόσα cm να μετακινήσω προς τα έξω το γόνατο σε σχέση με την τωρινή θέση?2-3cm ή να υπολογίσω παραπάνω πχ 4cm? δεν γινετε να το κανεισ πειραματικα __ τακαρισε το αυτοκινητο σχεδον να ακουμπαει η ροδα στο δρομο και βγαλτει εξω τοσο ωστε να σου βγει το camber που θες. ο δυσκολο τροποσ ειναι τριγωμετρικα
θεωρισε τριγωνω την αναρτιση και θεωρισε μιδεν το camber που εχει τωρα και δεν ποσο πρεπει να μακρινει το ψαλιδι για να βγει αυτο που θεσ. παντοσ το ποιο απλο ειναι με αν caberομετρο στο περιπου και πρακτικα και μετα τα υπολιπα απο το topmount poy ρυθμιζει απο οτι ειπεσ.

Nss
15-09-08, 02:56
Αγαπητέ τουρμπάνθρωπε, εσυ δεν είσαι που με κατέκρινες για το αρνητικό κάμπερ -2+ ????? :roll: :lol:
Τελικά εχω κολλήσει πολύ κόσμο οξεία καμπερίτιδα τελευταία..
Στο θέμα.. πολύ καλή η ιδέα σου, αλλά:
1) θα αντέξει η συγκόλληση όλες τις δυνάμεις των κινήσεων?
2) Οι νέες τρύπες πρεπει να γίνουν με τεράστια ακρίβεια, για να μην χαλάσεις τις τιμές της ευθυγράμμισης. Η συγκολληση πάλι πρέπει να γίνει με τεράστια ακρίβεια. Δεξιά και αριστερά θα πρέπει να είναι ολόιδια.

Υπολόγισε οτι για κάθε 0,5cm παίρνεις 1 μοίρα κάμπερ παραπάνω. Αυτό στο λέω με σιγουριά 70%. Καλύτερα όμως να ρωτήσεις έναν ευθυγραμμισά/φαναρτζή που ισιώνει αυτοκίνητα, αυτοί θα ξέρουν.

turbanthropos
15-09-08, 10:09
@Nάσσο,με βάζεις ψίλους στα αφτιά τώρα :P Και βρέχει σήμερα και δεν μπορώ να το μετρήσω!Και αύριο μέρα είναι...
@Nss:Ναι,εγώ είμουν :lol: Αλλά γιατί?
1)Εσύ έχεις μπροστά 2πλά ψαλίδια-διάταξη που αλλιώνει πολύ λιγότερο την στατική κάμπερ,όταν δέχεται φορτία-σε σχέση με διάταξη McFerson και ψαλίδι βάσης
2)Το mx5 ζυγίζει κοντά μισό τόνο λιγότερο από το αεροπλανοφόρο μου-άρα περισσότερη μάζα=περισσότερη κινητική ενέργεια,που μετατρέπεται σε δυναμική ακτά τη διάρκεια μιας στροφής.

Για τους 2 προαναφερθέντες λόγους λοιπόν,σε πρότεινα να μην υπερβείς -2 για δρόμο :wink:

Αλλά μιας που είμεθα ψυχανώμαλοι όλοι εδώ,δώστε κάμπερ στο λαό :lol:

Επι του πρακτέου:Θα κολλήσω μια πλάκα,μήκους 30cm περίπου,από τα οποία μόνο 2-3 cm θα εξέχουν του ψαλιδιού.
Έπειτα,θα γίνουν και κολλήσεις και από την πάνω μεριά.θα το κολλήσω και με κόλλα UHU,που κρεμόταν το αμάξι μου από ένα γερανό :lol:
Για την ακρίβεια των τρυπών,έχεις δίκιο.Και λόγο τούτου,θα το πάω σε φίλο μηχανουργό,να μου το κάνει αυτός καλύτερα.
Τώρα, 0.5cm δεν ξέρω αν δίδει τόση κάμπερ (-1) και μακάρι κι'όλας.Θα πρέπει αν μετρήσω και θα ξαναποστάρω :wink:
παρεπιπτόντως,ευχαριστώ άπαντες για τις απαντήσεις των :D

turbanthropos
15-09-08, 21:38
Βρήκα φωτό από έναν αμερικλάνο,που έφτιαξε χειροποίητα ψαλίδια και βάση.
Στην παρακάτω φωτό,αντιπαραβολή:Δεξιά όπως είναι από μαμά και αριστερά το χειροποίητο.

Ο συγκεκριμένος,με πρότεινε 1 ίντσα να μακρύνουν τα ψαλίδια...
http://img258.imageshack.us/img258/7933/81524706gh3.jpg

bimmer86
15-09-08, 21:53
Βρήκα φωτό από έναν αμερικλάνο,που έφτιαξε χειροποίητα ψαλίδια και βάση.
Στην παρακάτω φωτό,αντιπαραβολή:Δεξιά όπως είναι από μαμά και αριστερά το χειροποίητο.

Ο συγκεκριμένος,με πρότεινε 1 ίντσα να μακρύνουν τα ψαλίδια...
http://img258.imageshack.us/img258/7933/81524706gh3.jpg

Οπως κοιταμε τη φωτο , δεξια ειναι το χειροποιητο ?? Σορρυ γιατι μπερδευτηκα :?

G.P.T.M
15-09-08, 22:03
Βρήκα φωτό από έναν αμερικλάνο,που έφτιαξε χειροποίητα ψαλίδια και βάση.
Στην παρακάτω φωτό,αντιπαραβολή:Δεξιά όπως είναι από μαμά και αριστερά το χειροποίητο.

Ο συγκεκριμένος,με πρότεινε 1 ίντσα να μακρύνουν τα ψαλίδια...
http://img258.imageshack.us/img258/7933/81524706gh3.jpg

Οπως κοιταμε τη φωτο , δεξια ειναι το χειροποιητο ?? Σορρυ γιατι μπερδευτηκα :?

δεν το βλεπεις ρε στραβε??????????????????

GiannisE30
15-09-08, 22:39
χαχαχα LOL ρε Χρηστο! :lol: :lol: :lol: :P :P

bimmer86
15-09-08, 23:15
Διαβαστε ρε καλυτερα να δειτε οτι δεν ειναι σαφες ! Αμεσως κριτικη ...

Δεξια οπως ειναι το αυτοκινητο εννοει και οχι οπως βλεπουμε τη φωτο και κοιταξτε που ειναι ο κοκκινος κυκλος ...

Θα περιμενω απαντηση απο τον τουρμπανθρωπο ..

GiannisE30
16-09-08, 00:07
Χρηστο, δες στο 1ο ποστ την 1η εικονα

λεει εδώ το στέλεχος του γονάτου: και δεχνει το κυκλωμενο στην τελευταια φωτο!

αυτο ειναι το μαμα και το αλλο το χειροποιητο (ετσι μου φαινεται εμενα παντως!) :wink: :wink:

Παντα φιλικα ειναι τα σχολια ρε, μην τα παιρνεις με το παραμικρο... 8)

nassos
16-09-08, 01:17
αυτα ειναι τα λεγομενα σωλινοτα ψαλιδια... με unibal ειναι μια πολυ καλη λυση γιατι φτιαχνεισ τα παντα... το κακο τις υποθεσεις ειναι οτι και μονο σου να πεισ οτι τα φτιαχνεισ τα uniball ειναι επικοσ πανακριβα....

turbanthropos
16-09-08, 11:08
Χρήστο,όπως κοιτάζεις την φωτογραφία,δεξιά είναι τα φτιαχτά και αριστερά τα μανίσια :wink:
Ο Νάσσος έχει δίκιο.Κοστίζει η κατασκευή με uniball...Και στη συγκεκριμένη περίπτωση,ο τυπάς έχει κατασκευάσει,όχι μόνο το ψαλίδι καθ'αυτό,αλλά και την βάση του...

Τελικά,θα πειραματιστώ σε 2 ψαλίδια που έχω στην άκρη και βλέπουμε...
Θα κάνω το εξής:
Η φωτό είναι τραβηγμένη από κάτω.Έτσι όπως βλέπουμε το ψαλίδι,θα κολλήσω ένα τμήμα ατσάλινο(το κόκκινο στην φωτό) και θα ανοίξω καινούριες τρύπες.
http://img299.imageshack.us/img299/2255/controlarmnormalef2.png

http://img238.imageshack.us/img238/5656/controlarmlongerbu3.png

Έπειτα,θα κολλήσω και μερικές ενισχύσεις για να αυξηθεί η ακαμψία του ψαλιδιού(οι αμερικλάνοι,το συνιστούν σε αμάξια που μπαίνουν πίστα).

http://img143.imageshack.us/img143/1382/controlarmreinforcedvq1.png

GiannisE30
16-09-08, 11:22
Με τι θα τα κολλησεις?
Ηλεκτροκοληση?
Αργκον?
UHU? :lol: :lol:

(Sorry που ρωταω αλλα δεν ξερω απο αυτα)

turbanthropos
16-09-08, 11:25
Αργκόν :wink:
Τις κολλήσεις βέβαια,δε θα τις πράξω εγώ.Θα εμπιστευτώ τα χέρια φίλου μου που δουλεύει σε μηχανουργείο 8)

nassos
16-09-08, 11:58
Αργκόν :wink:
Τις κολλήσεις βέβαια,δε θα τις πράξω εγώ.Θα εμπιστευτώ τα χέρια φίλου μου που δουλεύει σε μηχανουργείο 8)εγω θα σου πω την γνωμη μου και εσυ αν θελεισ την ακους!! επειδη εγω χω μηχανουριο συνεπωσ και κολαω και λογο τισ δουλειασ του πατερα μου παλι κολαω , ακου!! αν κολισεισ ενισχισεισ πανω στο ψαλιδι με argon και γενικα αμα κολισεισ πανω στο ψαλιδι το ψαλιδι θα γινει σαν το κολο τισ μαιμουσ θα πετσικαρει απιστευτα και δεν θα μπωρεισ να το βαλεισ πουθενα....... βαλε τισ προσθικεσ που θεσ και βαλετσ βιδοτεσ με ατσαλινεσ βιδεσ 120 σκλιροτιτητα και να περνανε μεσα στισ τρυπεσ μηδεν σχεδον βιδοτα... μετα απλα πονταρισε τισ την προσθικη και προσ θεου μην ραψιψησ!!!! και χωρισ πολεσ ποντεσ... , αν θεσ να βαλεισ ποντεσ βαλε σε μεγαλη αποσταση μετξυ του και μολισ κριοσει βαλε αναμεσα απο τισ προιγουμενσ και χωρισ τρελα αμβερ το κολιμα. ειναι πολι ευκολο να πετσικαρει το κολιμα με αργον εχει τεραστιεσ δυναμεισ που εινια ικανεσ να πετσικαρουν οτιδιποτε.!! αυτα

Nss
16-09-08, 13:31
Αργκόν :wink:
Τις κολλήσεις βέβαια,δε θα τις πράξω εγώ.Θα εμπιστευτώ τα χέρια φίλου μου που δουλεύει σε μηχανουργείο 8)εγω θα σου πω την γνωμη μου και εσυ αν θελεισ την ακους!! επειδη εγω χω μηχανουριο συνεπωσ και κολαω και λογο τισ δουλειασ του πατερα μου παλι κολαω , ακου!! αν κολισεισ ενισχισεισ πανω στο ψαλιδι με argon και γενικα αμα κολισεισ πανω στο ψαλιδι το ψαλιδι θα γινει σαν το κολο τισ μαιμουσ θα πετσικαρει απιστευτα και δεν θα μπωρεισ να το βαλεισ πουθενα....... βαλε τισ προσθικεσ που θεσ και βαλετσ βιδοτεσ με ατσαλινεσ βιδεσ 120 σκλιροτιτητα και να περνανε μεσα στισ τρυπεσ μηδεν σχεδον βιδοτα... μετα απλα πονταρισε τισ την προσθικη και προσ θεου μην ραψιψησ!!!! και χωρισ πολεσ ποντεσ... , αν θεσ να βαλεισ ποντεσ βαλε σε μεγαλη αποσταση μετξυ του και μολισ κριοσει βαλε αναμεσα απο τισ προιγουμενσ και χωρισ τρελα αμβερ το κολιμα. ειναι πολι ευκολο να πετσικαρει το κολιμα με αργον εχει τεραστιεσ δυναμεισ που εινια ικανεσ να πετσικαρουν οτιδιποτε.!! αυτα

+1 και εγω πιστεύω καλύτερα με τρύπες.

turbanthropos
16-09-08, 17:15
H πεμπτουσία του διαλόγου...η απόκτηση σοφίας :)
Νάσσο,δεκτό αυτό που λες.Αλλά ισχύει για όλους τους τύπους κολλήσεων?

επισυνάπτω φωτογραφίες,από ένα σουηδικό 244.
Ο τυπάς,κόλλησε ενιχύσεις,έτοιμες,με ΜIG-->
http://i120.photobucket.com/albums/o173/jeheh/control3.jpg
http://i120.photobucket.com/albums/o173/jeheh/control2.jpg

Πάντως,με αυτό που με είπες,με έβαλες σε σκέψεις και αναστολές...

GIZMO
16-09-08, 18:18
τα κολλησε τα εβαψε και τα εβγαλε φωτογραφια...
ισια ειναι;

turbanthropos
16-09-08, 18:29
τα κολλησε τα εβαψε και τα εβγαλε φωτογραφια...
ισια ειναι;
Το συγκεκριμένο αμάξι δεν το ξέρω,οπότε δεν δύναμαι να το επαληθεύσω :?

αλλά βρήκα και άλλα με τη συγκεκριμένη ενίσχυση
π.χ. το κατώθι είναι και αγωνιστικό:
http://www.rallyrace.net/jvab/spgm/gal/JVAB_Bilstein_50mm_struts/Volvo_50mm_struts004.JPG

Υ.Γ. το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένα τα συγκεκριμένα ψαλίδια,είναι mild steel...κάποιος που είναι οικίος με τον συγκεκριμένο όρο?

GIZMO
16-09-08, 18:50
το ψαλιδι της φωτο στο αγωνιστικο δεν εχει το ιδιο κολλημα που εχει το αλλο... δεν φαίνεται καν κολλημα, μοιάζει να ειναι με ηλεκτροποντα.

DarkAngel
16-09-08, 19:19
είναι mild steel...κάποιος που είναι οικίος με τον συγκεκριμένο όρο?[/quote]

Mild steel = κραμμα χαλυβα με μικρη περιεκτικοτητα σε ανθρακα και νικελιο.
Τα περισσοτερα απλα σιδερα της ελληνικης αγορας, κοιλοδοκοι, λαμες φαρδειες, γωνιες κλπ. ειναι mild steel.

Κολλημα. Κοψε τη λαμα στις διαστασεις που θελεις, και αρχισε να το τσιμπας σε διαφορετικα σημεια με αρκετα αμπερ.
Αν εχεις TIG ακομα καλυτερα, αλλα πιθανοτερα εχεις MIG, οποτε συνεχιζεις και τσιμπας εδω και εκει.
Δωσε και λιγο χρονο μεταξυ 5-6 τσιμπηματων να κρυωσει.
ΜΗΝ το βρεξεις, γιατι στραβωσε.

Μετα τριψε τις κολλησεις και ειναι ετοιμο.
Αν εισαι Αθηνα ελα να στο κολλησω τσαμπα.

Νικος Λαρδης

turbanthropos
16-09-08, 20:03
Mild steel = κραμμα χαλυβα με μικρη περιεκτικοτητα σε ανθρακα και νικελιο.
Τα περισσοτερα απλα σιδερα της ελληνικης αγορας, κοιλοδοκοι, λαμες φαρδειες, γωνιες κλπ. ειναι mild steel.

Κολλημα. Κοψε τη λαμα στις διαστασεις που θελεις, και αρχισε να το τσιμπας σε διαφορετικα σημεια με αρκετα αμπερ.
Αν εχεις TIG ακομα καλυτερα, αλλα πιθανοτερα εχεις MIG, οποτε συνεχιζεις και τσιμπας εδω και εκει.
Δωσε και λιγο χρονο μεταξυ 5-6 τσιμπηματων να κρυωσει.
ΜΗΝ το βρεξεις, γιατι στραβωσε.

Μετα τριψε τις κολλησεις και ειναι ετοιμο.
Αν εισαι Αθηνα ελα να στο κολλησω τσαμπα.

Νικος Λαρδης

Σας ευχαριστώ για την διευκρίνηση του όρου και τις συμβουλές σας κ.Νίκο:wink:
Δυστυχώς διαμένω Βέροια και δεν δύναμαι να κινηθώ προς Αθήνα γιατί το αμάξι βρίσκεται προς βαφή...

DarkAngel
16-09-08, 21:12
Mild steel = κραμμα χαλυβα με μικρη περιεκτικοτητα σε ανθρακα και νικελιο.
Τα περισσοτερα απλα σιδερα της ελληνικης αγορας, κοιλοδοκοι, λαμες φαρδειες, γωνιες κλπ. ειναι mild steel.

Κολλημα. Κοψε τη λαμα στις διαστασεις που θελεις, και αρχισε να το τσιμπας σε διαφορετικα σημεια με αρκετα αμπερ.
Αν εχεις TIG ακομα καλυτερα, αλλα πιθανοτερα εχεις MIG, οποτε συνεχιζεις και τσιμπας εδω και εκει.
Δωσε και λιγο χρονο μεταξυ 5-6 τσιμπηματων να κρυωσει.
ΜΗΝ το βρεξεις, γιατι στραβωσε.

Μετα τριψε τις κολλησεις και ειναι ετοιμο.
Αν εισαι Αθηνα ελα να στο κολλησω τσαμπα.

Νικος Λαρδης

Σας ευχαριστώ για την διευκρίνηση του όρου και τις συμβουλές σας κ.Νίκο:wink:
Δυστυχώς διαμένω Βέροια και δεν δύναμαι να κινηθώ προς Αθήνα γιατί το αμάξι βρίσκεται προς βαφή...

Σου εστειλα μυνημα p.m.

Ελπιζω να το πηρες
Νικος Λαρδης

turbanthropos
17-09-08, 00:08
ελήφθει κ.Νίκο :wink:
Ευχαριστώ :)

turbanthropos
17-09-08, 23:13
Σήμερα βρήκα ότι αυτό που επιχειρώ μηδέ μάταιον εστίν :D
Απλά,ανακάλυψα ότι έβγαιναν έτσι για τα ομολογκαρισμένα Gr.A 8)
Φυσικά ούτε λόγος να τα βρώ αυτά -τα γκρουπίσια- αλλά επιβεβαιόνεται ότι ησκέψη ήταν σωστή.
http://kittenscaboodle.com/roverswede/volvo/240_a_arms_001.jpg

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΛΑΔΑΣ
17-09-08, 23:16
Σήμερα βρήκα ότι αυτό που επιχειρώ μηδέ μάταιον εστίν :D
Απλά,ανακάλυψα ότι έβγαιναν έτσι για τα ομολογκαρισμένα Gr.A 8)
Φυσικά ούτε λόγος να τα βρώ αυτά -τα γκρουπίσια- αλλά επιβεβαιόνεται ότι ησκέψη ήταν σωστή.
http://kittenscaboodle.com/roverswede/volvo/240_a_arms_001.jpg και τι θα κανεις τωρα?

turbanthropos
18-09-08, 00:07
Aυτό που σκόπευα να πράξω και πριν :wink: Την αύξηση του μήκους των.
Απλά,βρήκα ότι αυτό που σκέφτομαι,το έχει ήδη πράξει η Volvo για τα Gr.A 244,οπότε σαν σκέψη,είναι σωστή :D
Με μήκος όσο και τα Gr.A,η camber θα ρυθμίζεται μεταξύ -1.2 και -2.2 8)

GIZMO
26-09-08, 00:59
μια και υπαρχει τοπικ για ψαλιδια θα βαλω εδω μια φωτο απο ψαλιδια σε αγωνιστικο lada (μαλλον).

http://i172.photobucket.com/albums/w22/ladorkini/IMG_9752_1024-1.jpg
σκεφτομαι κατι τετοιο για να πετυχω ενα καλυτερο στησιμο εμπρος και ισως κοβει και το τιμονι περισσοτερο.

GIZMO
29-09-08, 08:54
δεν ξερω γιατι σβηστικε, δεν την βρισκω, :cry: :cry: :cry:

turbanthropos
29-09-08, 09:42
Kαλά που ποσταρες και το θυμήθηκα GIZMO.
Τα ψαλίδα τα επιμήκυνα κατά 2.5cm,τα φόρεσα πάνω-όχι στο δικό μου,αλλά σε ένα από τα κουφάρια που βόσκουν στην πίσω αυλή :lol: - και κάθισαν μια χαρά :)
Η κάμπερ,ρυθμισμένη από το top-mount στο ελάχιστο,υπολόγισα ότι είναι κοντά στις -1.5ο και δίδεται η δυνατότητα να φτάσει μέγιστο τις -2.5ο περίπου.
μένει να τοποθετηθούν στο κανονικό αμάξι και να γίνει ευθυγράμμιση-θα ανεβάσω φωτογραφικό υλικό όταν τοποθετηθούν.
Gizmo,δοκίμασε να την ανεβάσεις από imageshack.us

akis_mx5
02-10-08, 08:48
σωστος ο πατεντανθρωπος.... εεε... τουρμπανθρωπος ηθελα να πω........ μπραβο νικ... πολυ γουσταρω....... συνεχισε ετσι και καλυτερα.....!

GIZMO
02-10-08, 18:55
μια και υπαρχει τοπικ για ψαλιδια θα βαλω εδω μια φωτο απο ψαλιδια σε αγωνιστικο lada (μαλλον).


σκεφτομαι κατι τετοιο για να πετυχω ενα καλυτερο στησιμο εμπρος και ισως κοβει και το τιμονι περισσοτερο.
την ξαναβαζω γιατι χαθηκε η πρωτη.
http://i172.photobucket.com/albums/w22/ladorkini/IMG_9752_1024.jpg

ετσι ειναι περιπου στο lada τα ανισομεγεθη ψαλιδια.
http://i172.photobucket.com/albums/w22/ladorkini/lada.jpg

και κατι τετοιο σκεφτομαι για να γινουν ισομεγεθη και να μην αλλαζει η καμπερ.
http://i172.photobucket.com/albums/w22/ladorkini/lada-1.jpg

GIZMO
13-10-08, 19:46
κανενα σχολιο;

Μαριος Παπαδοπουλος
13-10-08, 21:24
Και γ@μω τις ζωγραφιες!! :lol: 8)

Αφου δεν θα δωσεις camber γιατι να το κανεις αυτο;;

GIZMO
13-10-08, 23:21
το κατω ψαλιδι θα γινει ρυθμιζομενο ακριβως για να μπορω να δωσω καμπερ και καστερ οσο θελω (χρειαζετε) και να μη μεταβαλετε με τις κινησεις της αναρτησης κατι που γινετε τωρα με τα ανισομεγεθη ψαλιδια. απλα στο σχεδιο δεν μπορουσα να κανω ολες τις λεπτομερειες, απλα σαν ιδεα το εκανα.

ΝΙΚΟΣ ΛΑΡΔΗΣ
13-10-08, 23:25
το κατω ψαλιδι θα γινει ρυθμιζομενο ακριβως για να μπορω να δωσω καμπερ και καστερ οσο θελω (χρειαζετε) και να μη μεταβαλετε με τις κινησεις της αναρτησης κατι που γινετε τωρα με τα ανισομεγεθη ψαλιδια. απλα στο σχεδιο δεν μπορουσα να κανω ολες τις λεπτομερειες, απλα σαν ιδεα το εκανα.


Σακη, ακριβως τετοια ψαλιδια εχουν τα φορμουλακια σαν αυτο που ειχα, Περηφανου κλπ. και δουλευουν τελεια και κυριως στα χωματα.

GIZMO
14-10-08, 00:58
το θεμα ειναι πως τα φτιαχνουμε...
και κυριως πως τα στηριζουμε πιο εξω.